وبلاگ شخصی مهسا مجدر (غزل لنگرودی)

وبلاگ شخصی مهسا مجدر (غزل لنگرودی)

غزل ها و اشعار سپید غزل لنگرودی
وبلاگ شخصی مهسا مجدر (غزل لنگرودی)

وبلاگ شخصی مهسا مجدر (غزل لنگرودی)

غزل ها و اشعار سپید غزل لنگرودی

نام تو







نام تو را که می برم

خورشید

از مغرب چشمانم

برمی دمد

و باران نور

بر دامنه های مه آلودم

فرو می ریزد

 

نام تو را که می برم

خاکسترم

شعله می گیرد

و به زفاف باد می رود

تا سردسیر اندامم

استوایی ترین نقطه ی جهان شود

 

نام تورا که می برم

ستاره گان

از بن دندان هایم

زاده می شوند

و شعاع عشق را

تا بی کرانه ترین کهکشان ها

بر می کشانند

 

نام تو را که می برم...




یازدهم آذر 1394


http://www.shereno.com/54075/48629/398070.html

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 14 آذر 1394 ساعت 22:16

سلام مهساخانم. من بطور اتفاقی با شعرای شما آشنا شدم.راستش وقتی شعر رهگذر شما را خوندم انگار حس کردم اینو در وصف من سرودین. شاید باور نکنین ولی من قبل از اینکه با اشعار شما آشنا بشم و عکستون را توی وبتون ببینم بارها و بارها تصویر شما را توی خواب دیدم. خنده دار نه؟ نمیدونم چی شدم چندروزه انگار تو رویام. میخاستم بدونم شما کتاب اشعارتون را چاپ کردین؟ من چطوری میتونم ی نسخه از اونو با امضای خودتون داشته باشم؟ ممنون میشم جوابمو بدین

سلام در همین وبلاگ توضیحات مربوط به کتاب دومم نوشته شده کتاب اولم نیز در سال ٨۶ چاپ شد و اکنون در بازار موجود نیست اما انشاالله هر دو کتاب را در یک مجموعه مجددا چاپ خواهم کرد چون پخش مطلوبی برای هر دو انجام نگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد